Process Overview shows No Data Available in K2 Workspace

Topik


Pada posting berjudul "Process Overview shows No Data Available " kali ini akan diberikan solusi jika akun yang telah diberikan akses melalui Management Console masih menampilkan pesan "No Data Available" di menu Process Overview.

Seperti terlihat dibawah ini :

Process Overview shows No Data Available


Link asli resolusi bisa dilihat di : https://community.k2.com/t5/K2-blackpearl-Articles/Process-Overview-shows-No-Data-Available/ta-p/85378

Penjelasan


Hal yang perlu dilakukan adalah sebagai berikut :
  1. Go to K2 Workspace
  2. Open Management Console
  3. Expand the K2 server node and then expand Users

    Process Overview shows No Data Available
  4. Select Process Rights and enter the username of your new Admin. Click on Search.

    Process Overview shows No Data Available
  5. Select your new Admin from the result list, and select View Details
  6. Assign Admin permission for all the processes
 
Dibawah ini tampilan setelah akses telah ditambahkan ke akun yang dituju.
 
Process Overview shows No Data Available

Semoga posting tentang "Process Overview shows No Data Available" diatas dapat bermanfaat.


Salam,

Popular posts from this blog

K2 Error Value Cannot Be Null. Parameter Name: s In SmartView and SmartObject

Cara inject USB 3.0 Driver pada instalasi Windows - How to Inject USB 3.0 Driver in Windows 7

Pentaho Spoon Error : "Could Not Create The Java Virtual Machine"